LAMPIONOPTOCHT 2017

Op vrijdag 27 oktober 2017 organiseert de Oranjevereniging Westerhaar een lampionoptocht en een kinderdisco!

Iedereen mag meedoen met de lampionoptocht. Inschrijven van te voren is niet nodig en deelname is gratis! Er zullen prijzen uitgereikt worden voor de kinderen met de beste kostuums. Dus trek je beste verkleedoutfit aan, pak je lampion en let’s go!

We beginnen om 18:15 uur bij het bejaardenhuis het t ’Haarhuus. Hier zal dan de jurering van de verklede kinderen plaatsvinden. Vanuit het startpunt beginnen we om 18:45 met de route door Westerhaar. De tocht zal geleid worden door Chr. Muziekvereniging Soli Deo Gloria (SDG). We eindigen bij De Klaampe, waar een kinderdisco gehouden zal worden! Hier is er ranja en krijgt iedereen een zakje chips. Hier zullen ook de winnaars van de verkleedwedstrijd bekend gemaakt worden.

Kom jij ook?

Datum: 27 oktober 2017