LAMPIONOPTOCHT 2021

Op vrijdag 22 oktober 2021 organiseert de Oranjevereniging Westerhaar een lampionoptocht.

Aanstaande vrijdag is er weer de jaarlijkse lampionoptocht ( als het weer het toelaat ).

Helaas worden we nog erg tegengehouden door alle regelgeving rondom corona.

Helaas is er dus dit jaar geen disco na de lampionoptocht.

We gaan inschrijven buiten de klaampe waar ook de jury zal zitten.

Daarna lopen we de optocht en na afloop krijgen de kinderen nog een lekkere versnapering mee naar huis.

De uitreiking van de prijzen zal helaas ook niet op de normale wijze mogen door alle regels.

Bij het inschrijven geef je het adres door, wij komen bij  de  winnaars aan huis langs om de prijs uit te reiken.

En we zetten het natuurlijk ook op Facebook.

Houd vrijdag deze pagina goed in de gaten voor update rondom het weer.

Iedereen mag meedoen met de lampionoptocht. Inschrijven van te voren is niet nodig en deelname is gratis! Er zullen prijzen uitgereikt worden voor de kinderen met de beste kostuums. Dus trek je beste verkleedoutfit aan, pak je lampion en let’s go!

We verzamelen om 18:00 uur bij de Klaampe. Hier zal dan ook de jurering van de verklede kinderen plaatsvinden. Vanuit het startpunt beginnen we om 18:30 met de route door Westerhaar. De tocht zal geleid worden door Chr. Muziekvereniging Soli Deo Gloria (SDG)  uit Westerhaar. We eindigen bij De Klaampe.

Kom jij ook?

Datum: 22 oktober 2021